Általános adatok
Társasházkezelő cégünk 1999. őszén alakult, családi vállalkozásként. Az elmúlt 22 év folyamatos fejlődés, és fejlesztés eredményeképpen jelenleg kisvállalkozásként látjuk el a társasházkezelő feladatokat. Kollégáink szakképzett munkavállalók akik az elmúlt évek tapasztalatára építve biztosítják Önöknek a teljeskörű szoltáltatást.
Székhelyünk az elmúlt 22 évben változatlan, ami biztosítja hogy mindig a megszokott helyen, időben, és feltételekkel vehessék igénybe szolgáltatásunkat.
Célkitűzések
Az elmúlt évek alatt – különös tekintettel járvány miatt kialakult korlátozott lehetőségekre – igyekszünk online szolgáltatásainkat a lehető leggyorsabban és minél nagyobb spektrumban bővíteni, hogy ügyeiket akár otthonuk kényelméből, internet segítségével is intézhessék.
Csapatunk
Kollégáim a következő ügyekben tudnak Önöknek segítséget nyújtani

Balogh Norbert
Műszaki referens
Műszaki ügyek, felújítások- karbantartások ellenőrzése, Szerződéskötés, Ajánlatkérés, Tanácsadás, Társasházkezelés

Miholka Zsanett
adminisztrátor
Hibabejelentések kezelése, Adminisztrációs feladatok, Tulajdonosi kapcsolat, Közműátírás, Levelezés


Némedy Gábor
cégvezető
Ajánlatadás, Döntéshozás, Máshova nem sorolt kérdések, Szerződéskötés, Társasházkezelés, Műszaki ellenőri feladatok, Pályázat